ساعت هوشمند Hey 3S

ساعت هوشمند Hey 3S

ساعت هوشمند شیائومی Weloop Hey 3S، جدیدترین ساعت ورزشی و اسپورت این کمپانی شیائومی است که علاوه بر داشتن امکانات اولیه یک اسمارت واچ، مانند گام شمار، ضربان قلب، تمامی فعالیتها را پیگیری کرده و می توانید حتی با آن به شنا یا غواصی بروید.

ساعت هوشمند شیائومی Weloop Hey 3S

Xiaomi با یک محصول جدید که جزو مجموعه ی ساعت های هوشمند و به طور خاص تحت پلت فرم MIJIA است، گام جدیدی نهاده است. این محصول در واقع نام تجاری Xiaomi را با خود حمل می کند و نام آن ساعت هوشمند Weloop Hey 3S است. این محصول در واقع، توسط تولید کننده چینی یعنی شیائومی، طراحی و ساخته شده است که افقی از استقبال پر فروش را انتظار می کشد.

اسپرت و ورزشی

جاذبه اصلی ساعت Weloop Hey 3S نور فوق العاده ی آن و طراحی زیبای آن است. به طوری که شما حتی ممکن است وجود ساعت مچی بر روی مچ دستتان را فراموش کنید. وزن آن فقط 38 گرم و ابعاد جمع و جوری دارد.
علاوه بر این، ساعت هوشمند Weloop با ویژگی های ردیابی و نظارت همراه شده است که قادر به کنترل ضربان قلب و نبض است و در طول پیاده روی، می تواند سرعت و پارامترهای دیگری را بررسی کند. مسافت پیموده شده با دوچرخه، سرعت و تعداد ضربان قلب در طول تمرین و آنالیز میزان یادگیری را نیز تجزیه و تحلیل می کند.

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Weloop Hey 3S
این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش ال سی دی 1.28 اینچی، به همراه سیستم موقعیت‌یابی GLONASS، مسیریابی است. شیشه ی به کار رفته در ساخت این صفحه نمایش از نوع Gorilla Glass 3 است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. کاربران می‌توانند صفحه نمایش را به دلخواه تغییر دهند. ساعت Hey 3S همچنین دارای بند چندمنظوره است. بند این ساعت، سیلیکونی است که با نمای رویی مشکی رنگ اسپورت بودن خود بیشتر از همیشه به رخ می کشد. اما درون بند با رنگبندی مختلف سبز، قرمز و خاکستری تنوع زیبایی به آن بخشیده است. 

ساعت هوشمند شیائومی ولوپ اس 3

ارائه سریع اطلاعیه ها و رخدادها

Hey 3S یک ساعت مچی هوشمند است که با بلوتوث نسخه 4.2 به یک گوشی هوشمند متصل شده و به کمک اپلیکیشن، داده ها را جمع آوری می کند. این ساعت هوشمند توانایی نظارت بر روال روزانه شما، مانند میزان مسافت طی شده در طول روز، تجزیه و تحلیل های روند یادگیریتان و نظارت بر ضربان قلب به لطف وجود سنسور ضربان قلب را دارد.
این ساعت بر خواب شما نظارت کرده، رویدادهای تقویمی را یادآوری و پیام هشداری ارسال می کند البته کنترل موسیقی توسط ساعت را نباید فراموش کرد. تمامی این اطلاعیه ها هم روی گوشی های اندروید و هم iOS قابل مشاهده خواهد بود.

اسمارت واچ شیائومی ، باتری بسیار قدرتمندی در دل خود دارد که قادر به ارائه تا 30 روز فعالیت است. شارژ آن نیز توسط یک رابط شارژ مغناطیسی انجام می شود.

اسمارت واچ شیائومی hey 3s
این دستگاه همچنین قابلیت ضد آب را دارد و با پشتیبانی از عمق آب تا 50 متر، می تواند برای شنا، غواصی و سایر ورزش های آبی مورد استفاده قرار بگیرد. ساعتی کاملا ضد آب که می تواند همیشه همراه شما در هر جایی باشد.

Xiaomi Weloop Hey 3S Smartwatch

ارسال نظر